недеља, 3. мај 2015.

iz xxx agona • lidija praizović




srcesrcesrce!!!


masa šuganaroda (grebatori! pekmezari!)
harmonikahaljina (štip! dah!)
kuhinjosrodni prsti, polnorodni prsti
jagodastajagodastapulpa jagodastajagodastausta
borbena usta što ispljuvak svoj po celom svetu razmazuju!!
ISPLJUVCI SVIH ZEMALJA - DOLAZ' VAMO!!!!!
te okice borove iglice
pod čipkanim belim okovratnikom telo kita ubice
kurčevi što kruto vire iz pesničkih međunožja
surovo brz rad nogu i odličnu kontrolu lopte stand-up komičara
uporediti s dosadnom, razređenom, razvučenom harizmom pisaca! širomotvorenacrvenasjajnanateklaustavlažnorastočenacrvenaotvorenanateklaustajarkocrvena jarkocrvenaklizavoklizavanateklausta jednu platiš, druga gratis! brže kučkodebela!
buketići znoja podpazušnog
sluzokoža prenakićena
razmišljati ovako: sigurno postoji nešto što ja mogu da uradim bolje
razmišljati ovako: sigurno postoji nešto što on može da uradi bolje
oscilirati između očaja i nade!! (ljubav, pisanje)
vanilinpuding (ljubav, pisanje)
dobacivanje crnih flertova (ljubav, pisanje)
ispljuvak musave glave (ljubav, pisanje)
monstruozne pičke imigrantkinja (moje pičke!)
iskisle grudi Šveđanki (moje grudi!)
krznati životinjski vratovi (moji vratovi!)
razveseliše se veselobutkice (cena slanine u mreži!)
bogovi krivice (griža savesti!)
k'o govno smeđe gnjecavo srce (moja dijagnoza!)
meka, mekša, najmekša
gruba, grublja, najgrublja
iskidaj, sažvaći, progutaj me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOJE GRUDI ŠTO SE PRŽE
uz pomoć maminih varjača

(ja volim moju mamu 
moju mamu i nikog drugog)



lidija praizović 




 

Нема коментара: