понедељак, 29. април 2013.

Hans Arp i Kurt Šviters: dve dAdA pesme



Sekundara



da sam kad sam
jedan dva sam
da sam kad sam
tri i četri
da sam kad sam
i koliko
da sam kad sam
ti ka ta kam
da sam kad sam
pet je šest je
da sam kad sam
sedam osam
da sam kad sam
ka da sta nem
da sam kad sam
ka da kre nem
da sam kad sam
devet deset
da sam kad sam
danest dvanest

Hans Arp
(1887-1966)






Mala pesma za velike mucavce

Ri ri ri riblja ko, riririri ribljakost
bila je na, bila je na steni
ali kako, je kako, dospela, kako
tamo, tamo, tamo?

More je more, mmore, more ju ju je
tamo, tamo, ta, tamo izbabacilo,
tamo leleleži, leži, tamo lllleži, lllleži
vrrlo lepo č čak vvrlo lepo!

I dođe riba, jedan ririririri, je dna rrriririririr-irririrri
  (šištavi zvižduk) reRi reRi reRi reReribar,
koji je pe pecao, pecao sve že ribe.
I on je uze, uze, on uuuze, uze je
ssa sobom, oddnese.

Ssssada je sstena, ssada, ssstena je
sssasvim b b bez rrribljek ribrljekosti
u da da dalekom, u svsvetskom moru
ttako gola, ste na, ttako užžasno gola.

Kurt Šviters
(1887-1948)


sa nemačkog preveo Marko Stojkić






Нема коментара: