уторак, 3. мај 2011.

Maja Ručević


NEŠTO KAO STILISTIKA FIĆFIRIZMA, TVOG STERILNOG ĆUDOREĐA

Buffon kaže Stil to je sam čovjek
Ovi pišu postmodernistička drkla o teoriji reciprociteta
Kada u Sjevernoj Koreji nema formalističkog očuđenja,
Ti u šeher donosiš svoje galske mirakule
I gradiš hram od sebe samog
Deleuze ima pravo kada govori o narodu koji se izmišlja
Onda kada ga nema, opažaš li analogiju?
Onaj kojega smo imenovale narodnim herojem
Vidio je kako vjetar dokono senke spopada
Tvoji hemeroidi nisu impresionistički sfumato
Murnauov "Der letzte mann", tako ćeš završiti
Hladni rat bez protoka sućuti
Stavi svoj obogaćeni hipokrizijum u superkritičnu masu
Vrijeme je za jA-bombu
Samo ti i ja možemo biti savršeno anakroni
Samo ti i ja možemo mitificirati tako bjelodanu ba(ka)naliju
Samo ti i ja možemo stvarati embrije od suza
Kada znaš da je najgore što ti se na ulici može desiti
Susret s drugim čovjekom, onda znaš da si dobro
Imaš stila, još te ima

Maja Ručević (1983)
iz Antologije "Van kutije", Grigorije Dijak, Podgorica, 2009.

Нема коментара: